ADEN Ölçüm Sistemleri, vizyon, misyon ve değerleri doğrultusunda hizmetlerini, ulusal ve uluslararası standartlara uygun olarak yerine getirmeyi sağlamak amacıyla;
• Temel amacımız olan teknik kontrol ve muayeneler ile laboratuvar hizmetleri konusunda, iyi meslek ve teknik uygulamaları ile müşterimize en iyi kalitede hizmet sağlamak,
• TS EN ISO/IEC 17025 ve TS EN ISO/IEC 17020 standartlarının gereklerini karşılayacak düzey ve kalitede müşterilerimize hizmet vermek,
• Var olma nedenimiz olan müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini artırmak ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek,
• Kalite Sisteminin sürekli iyileştirilmesi için gerekli personel ve kaynaklarını temin etmek,
• Önce insan temel anlayışımız ile çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı yaratmak,
• Sürekli eğitimler ve gerekli kaynakları sağlayarak çalışanlarımızın bilgi, mesleki gelişim, tecrübe ve mutluluk düzeyini yükseltmek,
• Kuruluşumuzun tüm çalışanlarının kalite sistemini ve dokümanlarını benimseyerek öğrenmelerini, işlerini politika ve kalite sistem dokümanlarında yazılı usul ve esaslara göre yapmalarını sağlamak ve takip etmek,
• Teknik periyodik kontrol ve muayene ile Laboratuvar hizmetlerinin verilmesi esnasında personelin etki altında kalmaması ve tarafsız davranması, gizlilik kurallarına uyması için yönetim tarafından her türlü önlemi almak, gerekli güvenceyi vermek,
• Müşteriye ait gizli bilgi ve tescilli hakları korumak, tarafsız olmak ve iş ahlakına uygun hareket etmek,
• Kuruluşumuzun ve müşterilerin faydasını en üst düzeye çıkarmak amacıyla hizmet ve malzeme satın alınmasında sistematik yaklaşımlar uygulamak,
• Teknik kontrol, muayene, ölçüm ve analizleri, ulusal ve uluslararası kabul görmüş metotlara göre yapmak, bu metodlar için teknolojik gelişmeleri yakından izlemek,
• Tüm işlerimizde iş sağlığı ve güvenliği konularını her zaman birinci öncelikli olarak ele almak,
• Teknik periyodik kontrol ve muayene, iş hijyeni, çevre, iş sağlığı ve güvenliği konusundaki performansımızı sürekli yükseltmek,
• İlgili taraflardan gelen şikâyetlerin çözüme kavuşturulması amacı ile şikayetleri takip etmek ve periyodik olarak bunları değerlendirmek,
• TS EN ISO/IEC 17025 ve TS EN ISO/IEC 17020 standartlarının gereklerine uymak ve sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmek için gerekli tüm kaynakları ve desteği sağlamak,