Kalite Politikamız

ADEN Ölçüm Sistemleri, vizyon, misyon ve değerleri doğrultusunda hizmetlerini, ulusal ve uluslararası standartlara uygun olarak yerine getirmeyi sağlamak amacıyla;

• Temel amacımız olan teknik kontrol ve muayeneler ile laboratuvar hizmetleri konusunda, iyi meslek ve teknik uygulamaları ile müşterimize en iyi kalitede hizmet sağlamak,

• TS EN ISO/IEC 17025 ve TS EN ISO/IEC 17020 standartlarının gereklerini karşılayacak düzey ve kalitede müşterilerimize hizmet vermek,

• Var olma nedenimiz olan müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini artırmak ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek,

• Kalite Sisteminin sürekli iyileştirilmesi için gerekli personel ve kaynaklarını temin etmek,

• Önce insan temel anlayışımız ile çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı yaratmak,

• Sürekli eğitimler ve gerekli kaynakları sağlayarak çalışanlarımızın bilgi, mesleki gelişim, tecrübe ve mutluluk düzeyini yükseltmek,

• Kuruluşumuzun tüm çalışanlarının kalite sistemini ve dokümanlarını benimseyerek öğrenmelerini, işlerini politika ve kalite sistem dokümanlarında yazılı usul ve esaslara göre yapmalarını sağlamak ve takip etmek,

• Teknik periyodik kontrol ve muayene ile Laboratuvar hizmetlerinin verilmesi esnasında personelin etki altında kalmaması ve tarafsız davranması, gizlilik kurallarına uyması için yönetim tarafından her türlü önlemi almak, gerekli güvenceyi vermek,

• Müşteriye ait gizli bilgi ve tescilli hakları korumak, tarafsız olmak ve iş ahlakına uygun hareket etmek,

• Kuruluşumuzun ve müşterilerin faydasını en üst düzeye çıkarmak amacıyla hizmet ve malzeme satın alınmasında sistematik yaklaşımlar uygulamak,

• Teknik kontrol, muayene, ölçüm ve analizleri, ulusal ve uluslararası kabul görmüş metotlara göre yapmak, bu metodlar için teknolojik gelişmeleri yakından izlemek,

• Tüm işlerimizde iş sağlığı ve güvenliği konularını her zaman birinci öncelikli olarak ele almak,

• Teknik periyodik kontrol ve muayene, iş hijyeni, çevre, iş sağlığı ve güvenliği konusundaki performansımızı sürekli yükseltmek,

• İlgili taraflardan gelen şikâyetlerin çözüme kavuşturulması amacı ile şikayetleri takip etmek ve periyodik olarak bunları değerlendirmek,

• TS EN ISO/IEC 17025 ve TS EN ISO/IEC 17020 standartlarının gereklerine uymak ve sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmek için gerekli tüm kaynakları ve desteği sağlamak,

ADEN Yönetimi ve ADEN Laboratuvar Yönetimi’nin taahhüdüdür.

Çalışanlarımız

Gücümüzün kaynağıdır. Çalışanlarımızın gelişmelerine fırsat tanıyarak  bilgi, tecrübe ve mutluluklarını artırmak hedefimizdir.

Müşterilerimiz

Var olma nedenimizdir. Mutluluklarını sağlamak üzere, ihtiyaçlarına cevap verebilmek en temel görevimizdir.

Tarafsızlık ve Etik Davranış

Doğru hizmet verebilmemizin ve güvenirliğimizin en temel olgusudur.

Hizmetlerimiz

Gösterdiğimiz çabaların sonuçlarıdır. Hizmetlerimiz ve hizmet sunuş şeklimiz müşterilerimiz tarafından ne kadar beğenilirse, bizim de değerimiz o kadar artacaktır.

Kazancımız

Müşterilerimizin beklentilerini ne derecede karşıladığımızın temel göstergelerinden biridir.

Menü
Konuşmayı Başlat
Aden Ölçüm Sistemleri
Canlı Destek Ekibi
Bize her şeyi sor. Seni buraya neyin getirdiğini duymak isteriz!